اوست
جدا شد يك غزل از دفتر عشق
شيعه به سوگ جمال السالكين و شيخ العارفين ايه الله محمد تقي بهجت نسشت
+
نوشته شده در ساعت 11:57 توسط حسن اسدی |
خوب ها - بد ها
اسم من هیچوقت زیر هیچکدامش نیست.
من هنوز
مبصر کلاس مانده ام .
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
مرداد ۱۳۹۱
تیر ۱۳۹۱
خرداد ۱۳۹۱
اسفند ۱۳۹۰
آذر ۱۳۹۰
مهر ۱۳۹۰
شهریور ۱۳۹۰
مرداد ۱۳۹۰
تیر ۱۳۹۰
خرداد ۱۳۹۰
اردیبهشت ۱۳۹۰
فروردین ۱۳۹۰
اسفند ۱۳۸۹
بهمن ۱۳۸۹
دی ۱۳۸۹
آذر ۱۳۸۹
آبان ۱۳۸۹
شهریور ۱۳۸۹
خرداد ۱۳۸۹
اردیبهشت ۱۳۸۹
اسفند ۱۳۸۸
بهمن ۱۳۸۸
دی ۱۳۸۸
مهر ۱۳۸۸
شهریور ۱۳۸۸
خرداد ۱۳۸۸
اردیبهشت ۱۳۸۸
فروردین ۱۳۸۸
اسفند ۱۳۸۷
بهمن ۱۳۸۷
مهر ۱۳۸۷
آرشیو موضوعی
شعر(غزل)
شعر
دلنوشته
حرف سياسي
عکس
ظنز
پیوندها
ظنزشگاه
از سرعت خود بکاهید (یه علی)
BLOGFA.COM